کشتار مردم مظلوم و بیدفاع غزه ، نشان دهنده خواری و ذلت رژیم صهیونیستی است
فرماندار شهرستان رباط کریم تاکید کرد : مسلمانان جهان و ملت انقلابی ایران به حمایت خود از مردم مظلوم غزه ادامه خواهند داد و تا نابودی رژیم صهیونیستی همپای آنان خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم ، بیژن سلیمان پور با محکومیت تجاوزات اخیر اشغالگران قدس به غزه گفت: کشتار مردم مظلوم و بیدفاع غزه توسط اسرائیل غاصب ، نشان دهنده خواری و رذالت این رژیم بوده و آنان با این اقدامات وحشیانه خوی حیوانی و ددمنشی خود را نشان می دهند .
وی ادامه داد: این کشتار وحشیانه و حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به جایی نخواهد رسید و آنان هرگز نمیتوانند اهداف شوم خود را با این اقدامات پیاده نمایند .
فرماندار رباط کریم افزود: مردم غزه نیز دست از آرمانهای خود بر نخواهند داشت و تا جان در بدن دارند با این رژیم فاسد و فاسق مقابله و مبارزه خواهند کرد.
سلیمان پور خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی دیگر ثباتی ندارد و نابودی آن نزدیک است و حامیان بزرگ رژیم صهیونیستی و حکام عرب که در این قضیه سکوت کرده اند ، هم بدانند که حمایت از این اقدامات وحشیانه در ذهنها و یادها خواهد ماند و آنان نیز سرنوشت خوبی را نخواهند داشت و همواره مورد مواخذه ملتهای خود و مورد نفرت همه انسانهای آزادیخواه و طرفدار حفظ کرامت انسانی خواهند بود .
جهت درج اخبار .انتقادات و پیشنهادات سازنده در مورد شهرستان رباط کریم می توانید با روشهای زیر با بنده تماس بگیرید تا بادرج در سایت به گوش مسئولین شهرستانی برسد.