کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه ، نشان دهنده خواری و ذلت رژیم صهیونیستی است

فرماندار شهرستان رباط کریم تاکید کرد : مسلمانان  جهان و ملت انقلابی ایران به  حمایت خود از مردم مظلوم غزه ادامه خواهند داد  و تا نابودی رژیم صهیونیستی همپای آنان  خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم ، بیژن سلیمان پور با محکومیت تجاوزات اخیر اشغالگران قدس به غزه گفت: کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه توسط اسرائیل غاصب  ،  نشان دهنده خواری و رذالت این رژیم بوده و آنان با این اقدامات وحشیانه خوی حیوانی و ددمنشی خود را نشان می دهند .

وی  ادامه داد: این کشتار وحشیانه و حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به جایی نخواهد رسید و آنان هرگز نمی‌توانند اهداف شوم خود را با این اقدامات پیاده‌ نمایند .

فرماندار رباط کریم  افزود: مردم غزه نیز دست از آرمان‌های خود بر نخواهند داشت و تا جان در بدن دارند با این رژیم فاسد و فاسق  مقابله و مبارزه خواهند کرد.

سلیمان پور خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی دیگر ثباتی ندارد و نابودی آن نزدیک است و حامیان  بزرگ رژیم صهیونیستی و حکام عرب که در این قضیه سکوت کرده اند ،  هم  بدانند که حمایت از این اقدامات وحشیانه در ذهن‌ها و یادها خواهد ماند و آنان نیز سرنوشت خوبی را نخواهند داشت و همواره مورد مواخذه ملتهای خود و مورد نفرت همه انسانهای آزادیخواه و طرفدار حفظ کرامت انسانی خواهند بود .

مردم رباط کریم همچنان منتظر توجه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به تنها بیمارستان این شهرستان

بیژن سلیمان پور فرماندار شهرستان رباط کریم  به طور سرزده از بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری  شهرستان رباط کریم ، وی از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و با بیماران ، کارکنان و مسئولین بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) دیدار و گفتگو کرد .

فرماندار رباط کریم در جمع مسئولین بیمارستان گفت : با تغییر مدیریتی که در بیمارستان اتفاق افتاد ، احساس می شود وضعیت مطلوب تر شده و رو به بهبود است . اما هنوز گزارشاتی از نارضایتی مردم از بیمارستان به گوش می رسد که بیشتر مربوط به نبود پزشکان متخصص و ضعف جدی  تجهیزات و ملزومات درمانی است .

سلیمان پور افزود : صرفا مدیریت تنها بدون توجه مراجع فرادستی از جمله وزارت بهداشت با توجه به نیازهای اساسی شهرستان در زمینه تامین پزشکان متخصص و امکانات بهداشتی که به صورت آشکار مشهود است ، نمی تواند کاری از پیش ببرد .

وی با انتقاد از عدم تحقق وعده های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد : انتظار داشتیم به  تصمیماتی که برای بهبود وضعیت بهداشتی شهرستان در سال گذشته  انخاذ شد ، توجه جدی می شد تا قسمتی از این کمبودها برطرف می گردید .

نماینده عالی دولت در رباط کریم خاطر نشان کرد : مردم رباط کریم همچنان منتظر اجرایی شدن آن وعده ها هستند چرا که با تحقق آنها ، بخشی از مشکلات حوزه بهداشت، درمان و سلامت منطقه مرتفع شده  و از میزان نارضایتی مردم نبز کاسته می شود .

سلیمان پور : هفته کتاب فرصت مغتنمی برای تحقق یکی از مطالبات رهبری است

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت : هفته کتاب ، فرصت مغتنمی است برای همفکری و هم افزایی بیشتر برای تحقق یکی از مطالبات اساسی مقام معظم رهبری که توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتاخوانی است ،

به گزارش روابط عمومی فرمانداری  شهرستان رباط کریم ، بیژن سلیمان پور در مراسم تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی و کتابداران برتر شهرستان رباط کریم که با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران و مسئولان محلی برگزار شد ، تصریح کرد : خداوند وجود انسان رابا بخشش  قدرت فکر و دانایی به وی  از سایر موجودات متمایز کرد و در نشان دادن اهمیت کتابت ، در کتاب آسمانی قرآن به قلم سوگند یاد کردکه این سوگند مقام و جایگاه رفیع کتاب را به خوبی نمایان می کند .

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه با توجه به توسعه علم و دنیا و شتاب گرفتن مسایل فرهنگی نسبت به گذشته ، رشد فرهنگ کتاب وکتابخوانی ضروری است ، ادامه داد : با وجود تلاش مسئولین این حوزه ، هنوز در زمینه تحقق مطالبات رهبر انقلاب در عرصه کتاب و کتابخوانی به ویژه نهضت مطالعه مفید ، فاصله بسیاری وجود دارد .

فرماندار رباط کریم تاکید کرد : نقش کتاب در شکل گیری فرهنگ به عنوان اساسی ترین نماد هویت  یک ملت ، انکار ناپذیر است و استفاده از راه های مناسب برای افزایش سرانه مطالعه در کشور ضروری است .

سلیمان پور با اشاره به وجود 7کتابخانه در شهرستان رباط کریم گفت : خوشبختانه در یک سال اخیر شاهد اتفاقات خوبی در بخش کتاب بودیم که از جمله انها می توان به بهره برداری از 2کتابخانه در هفته دولت امسال اشاره کرد .

وی همچنین از بهره برداری از 2کتابخانه دیگر تاپایان سال خبر داد و اضافه کرد : هم اکنون بیش از 11هزار نفر در کتابخانه های شهرستان عضو هستند و 53هزار جلد کتاب نیز در این کتابخانه ها وجود دارد که باید افزایش یابد .

در پایان این مراسم از فعالان عرصه کتاب و کتابداران و کتابخوانان نمونه شهرستان رباط کریم تجلیل شد .